2019-2020

75 JAAR VRIJHEID IN OPMEER

30 april - 5 mei 2020

INFO

Volgend jaar is het 75 jaar geleden dat de bevrijding voor heel Nederland volgde op de Tweede Wereldoorlog. Een oorlog die veel verhalen heeft nagelaten, ook in de gemeente Opmeer.

Onder leiding van toneelvereniging Schakels, de theatermakers van Culturele Staten en SJJO zal er een theatervoorstelling gemaakt worden over die (na)oorlogse verhalen in Opmeer.

De voorstelling zal gespeeld worden vanaf 30 april t/m 5 mei op het voormalig volkstuinencomplex op sport- en recreatieterrein De Weijver. De scènes zullen zich afspelen in een nagebouwde legerplaats, waar ook tenten aanwezig zijn waar een deel van de voorstelling gespeeld wordt. We vertellen in de voorstelling de verhalen van de WOII in de gemeente Opmeer. Deze verhalen verzamelen we en daar maken we een geheel van. Ook zullen in de maand mei nog een aantal huiskamervoorstellingen worden opgevoerd

Check de social media kanalen voor actuele informatie, beelden en verslagen!

Ook kunt u een email sturen naar opmeer75jaarvrij@gmail.com

Toneelvereniging Schakels Hoogwoud

Secretaris : Cor Groenland  |   Postadres: Marsstraat 41  |  1716 WG Opmeer  |  Tel 06-53394990  |  info@toneelverenigingschakels.nl

Sitemap